Google vrea să reinventeze modul în care îți servește știrile în fiecare zi
Dacă nu cumva îți iei știrile de pe Facebook și te chinui să filtrezi oceanul de informații false, Google vrea să te atragă prin reinventarea platformei proprii de informare – Google News.
Conform celor de la AdAge, gigantul din Mountain View are planuri mărețe pentru platforma sa de știri. În viitorul apropiat, mecanismul prin care sunt agregate și afișate știrile în Google News va fi reinventat complet. Se încearcă modernizarea întregului concept din spate și adaptarea sa la stilul de viață al celor care navighează pe internet în 2018.
Toate planurile referitoare la schimbările din Google News vor fi detaliate în cadrul Google I/O 2018 ce va avea loc în perioada 8 – 10 mai. Ca în fiecare an, evenimentul dedicat dezvoltatorilor va începe cu o conferință difuzată online în fiecare colț al lumii. Cu acea ocazie, ne vom putea forma o opinie despre viitorul produselor Google și despre schimbările pe care urmează să le experimentăm în Android, Chrome OS, Daydream VR și nu numai.
Din câte se pare, Google încearcă să schimbe modul în care îți prezintă știrile la adresa news.Google.com. Pentru a eficientiza un pic sistemul, mai multe servicii online vor fi agregate într-unul singur, iar tu vei da mai puține clicuri până să ajungi la informația care te interesează. La ora actuală, sunt multe servicii Google care îți oferă știri, dar în curând, toate vor fi strânse sub o singură umbrelă, un brand unic.
Pe lângă știrile actuale din News, gigantul din Mounta View va aduce în prim plan o secțiune din YouTube încărcată de știri și informații din aplicația sa de reviste în format digital – Google Newsstand. Tranziția la noul centrul de știri s-ar putea să ducă la desființarea actualului Google Newsstand. Orice material disponibil pe noua plaformă de informare va folosi tehnologia AMP pentru încărcare instant. În final, Google s-ar putea să devină cel mai eficient și atractiv agregator de știri din lume, iar utilizatorii vor avea de câștigat.